Ukázky z výukové sady Bloggers 2

Materiály jsou volně ke stažení či poslechu bez nutnosti registrace a přihlášení. Máte-li dotazy ke zveřejněným materiálům, obraťte se na naši infolinku nebo nám napište na e-mail info@klett.cz.

Kam dál?

Obdrželi jste vzorový výtisk Bloggers nebo podle této sady již učíte? Stáhněte si potřebné materiály nebo načerpejte inspiraci do výuky.

Jak hodnotí Bloggers 2 uživatelky, které je vyzkoušely?

„Je hezké, že jsou při tvorbě učebnic zapojeny děti ve věku žáků. To dělá učebnici zajímavou pro žáky. Témata jsou aktuální a odpovídají našemu ŠVP. Pracovní sešit prohlubuje znalosti. Layout i barevnost pracovních sešitů se žákům líbí.  Žáci rádi dělají různé „challenges“, nejraději natáčí videa.“

Andrea Boženiková, ZŠ a MŠ Dolní Hbity

„Grafický layout mi připadá přehlednější než v učebnicích typu Project, kde se vyskytuje učivo na stránce ve 2 sloupcích. Zde je chronologicky pod sebou, pro žáky s poruchami učení se mi jeví toto řešení vhodnější kvůli snazší orientaci na stránce, mohou lépe sledovat učivo.“

Alena Buroňová, ZŠ a MŠ Ostrava-Zábřeh, Kosmonautů 15, p. o.

„U pracovního sešitu se mi líbí barevnost. Co mě ale zaujalo především, jsou tabulky s přehledem gramatiky a překlad vět v tabulkách do češtiny. Je zde dost prostoru ke psaní – vhodné pro dysgrafiky, kteří potřebují často dost místa ke psaní.“

Mgr. Pavla Horňáková, Masarykova základní škola Lanžhot

„Grafické zpracování je velmi hezké a přehledné. Gramatika a její prezentace odpovídá zvolené věkové kategorii a její výběr odpovídá zájmům a potřebám žáků. Prezentace probírané gramatiky je srozumitelná, tabulky jsou přehledné a vysvětlení je jasné.“

Adéla Dušková, ZŠ a MŠ Lázně Bohdaneč

„Cvičení jsou uvedena symbolem, který hned napoví, co má v úkolu žák dělat (psát, mluvit, poslouchat…). Cvičení jsou rozmanitá, pomáhají rozvíjet všechny skills. Skvělé je zapojení více speaking, pair work, listening, group work. Části sekcí Let’s play osvěží hodinu.“

Mgr. Anna Géringová, ZŠ Kladno, Amálská 2511

„Líbí se mi rozmanitost jednotlivých lekcí. Objevují se zde cvičení doplňovací, křížovky, tajenky, velmi oceňuji cvičení, kde musí žáci odpovědi sami vymyslet a napsat. Dále se mi líbí, že jsou zde cvičení jak pro nadané rychlejší žáky, tak i jednoduchá doplňovací cvičení pro ty, kteří nejsou tak rychlí.“

Mgr. Jana Guličuková, Základní škola a mateřská škola Svratka