Přinášíme nápady. Sdílíme zkušenosti.

Kognitivní přetížení ve výuce: Jak efektivně učit a nepřetížit žáky

icon
11.11.2024 v 11:30 hod.

icon
lektorka: Eva Matějková


icon
39 z 40


Kognitivní přetížení je častým problémem, se kterým se učitelé setkávají, aniž by si ho vždy uvědomovali. Příliš mnoho informací, složité zadání nebo nedostatečná podpora mohou vést k tomu, že se žáci cítí zahlceni, což negativně ovlivňuje jejich učení. Tento workshop představí teoretické základy kognitivního přetížení a nabídne praktické tipy a strategie, jak tomuto jevu ve výuce předcházet. Účastníci se dozvědí, jak rozpoznat signály přetížení u žáků, a naučí se strukturovat výuku tak, aby podporovala efektivní učení bez zbytečného přetížení kognitivní kapacity.


Přihlášení na seminář




Výše uvedené údaje budou použity pro registraci účastníka a pro zaslání organizačních informací o semináři. Více informací o zpracování osobních údajů naleznete na www.klett.cz/osobniudaje

* Vyplňte v případě, že se jedná o akreditovaný seminář.