Nakladatelství Fraus Klett vás zve na 2. metodickou konferenci pro učitele prvního stupně s mottem Učíme všemi smysly. Letos se zaměříme na aktivity, které děti opravdu prožijí – pohybem, zvukem, dotekem, objevováním i hrou.
Zapište si do kalendáře datum 11. dubna 2026 a přijďte si odnést praktické tipy pro výuku, která se stane zážitkem.
Registraci spustíme 20. ledna 2026 – tedy již za:
Na co se můžete těšit?
- 8 sálů, kde si vyzkoušíte učení pohybem, hrou, příběhem i činností: změny RVP prakticky a srozumitelně, angličtina od 1. do 5. třídy, šifry, kódy a hádanky, které rozhýbou třídu i myšlení a mnoho dalších aktivit
- Kavárnu inspirace: čtenářský koutek a živé čtení, objevování světa v prvouce, matematické deskové hry naživo a také setkání s učitelkami, které možná znáte
- Doprovodný program: hra Učitelská výprava za pokladem s možností vyhrát zajímavé ceny, fotokoutek, plackovačka, Stěna sdílených nápadů a inspirace a další
- Konzultační místa: prostor pro individuální dotazy, sdílení, zkoušení materiálů a ucelenou odbornou podporu
- Možnost nahlédnout pod pokličku naší odborné redakce a prozkoumat naše výukové sady včetně interaktivní podpory
Cena: 2 499 Kč
Možnost hrazení z programu OP JAK.
Celý program již brzy.
Buďte vždy o krok napřed!
Sledujte nás na sociálních sítích a objevujte novinky, inspiraci i tipy z komunity Fraus Klett.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte spoustu výhod – třeba online magazín Učím na prvním stupni, který vám přinese inspiraci přímo do e-mailové schránky.
Odhalujeme první lektory
Mgr. Věra Kořistková (verkaucitelka)
Vystudovala SPgŠ v Krnově, později učitelství prvního stupně ZŠ, 35 let pracovala ve školství, kde se snažila učit děti „hravě“. Nyní se věnuje tvorbě hravých výukových materiálů, které pomáhají učitelkám šetřit jejich čas a dětem zlepšují učení tak, aby je bavilo.
Mgr. Olga Šulová (drama_ve_tride)
Vystudovala učitelství pro první stupeň ZŠ, speciální pedagogiku pro základní školy a dramatickou výchovu. Právě speciální pedagogika jí pomáhá při diferenciaci výuky a podpoře žáků s poruchami učení. Dramatická výchova vnáší do jejich hodin kreativitu, aktivizaci a občasná divadelní okénka. Po vysoké škole pracovala dlouhou dobu na fakultní škole ZŠ Brno-Vedlejší, nyní učí šestým rokem ve škole Rájec-Jestřebí. Jako nadšená učitelka ráda zapojuje žáky do výuky, snaží se využívat metody výuky, které žáky motivují, výuka je pro ně zábavnější a srozumitelnější. Ráda nabízí žákům učivo formou výzev a her, které podporují radost z poznání.
Mgr. Michaela Musiolková (ucitelsky_denicek)
Absolvovala studium učitelství českého jazyka a hudební výchovy na Ostravské univerzitě. Od útlého dětství až do dospělosti navštěvovala karvinský pěvecký sbor Permoník. Profesně se zaměřuje na lektorskou činnost v oblastech práce se třídním kolektivem, rozvoj digitálních dovedností ve výuce češtiny a využití knihy jako didaktického nástroje. Je členkou územního metodického kabinetu NPI, kde se podílí na přípravě a zavádění inovativních metodických postupů do vzdělávací praxe. Dlouhodobě se věnuje podpoře pedagogů při osvojování moderních výukových metod, které odpovídají současným potřebám školního prostředí a pomáhají efektivně reagovat na výzvy současného vzdělávání.
Mgr. Stanislava Bandorová (blondata.uca)
Vystudovala český jazyk a občanskou výchovu pro druhý stupeň a střední školy, ale velmi často se ocitá u menších dětí na prvním stupni. Dlouhodobě se věnuje předávání svých zkušeností v oblasti práce s knihou a budování pozitivního klimatu ve třídě. Je členka metodického kabinetu NPI, tvoří výukové materiály a pořádá letní tábory pro děti. Část své práce sdílí na instagramu pod jménem blondata.uca.
Mgr. Dana Ticháčková (diagnoza_pedagog)
Je pedagožka a lektorka s dlouholetou praxí na prvním stupni ZŠ. V rámci profesní dráhy se zaměřuje na podporu učitelů při zavádění revizí RVP ZV do praxe, rozvoj klíčových kompetencí, formativní přístup a inovativní metody výuky.
Mgr. Iveta Gebauerová, DiS. (English Benefit)
Autorka výukových materiálů, lektorka angličtiny, seminářů a webinářů vystudovala učitelství na Univerzitě Karlově a od té doby se naplno věnuje výuce angličtiny dětí i dospělých. Ve své práci propojuje kreativitu, hravost a principy audio-orální metody, teorie mnohočetné inteligence a kontextové výuky, které dětem i dospělým pomáhají osvojovat si jazyk přirozeně, smysluplně a s radostí. Je spoluautorkou učebnice Nutty’s English, která byla vytvořena s ohledem na přirozené potřeby dětí a respektuje výše zmíněné principy.
doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D.
Věnuje se využití ICT ve vzdělávání a didaktice matematiky. Je spoluautorem Kompetenčního rámce absolventa učitelství a členem tvůrčí skupiny pro oblast Matematika a její aplikace. V letech 2022–2024 byl koordinátorem oborových didaktik na UK. Od roku 2024 je děkanem Pedagogické fakulty UK.













